Password of user exampleUserId changed[Link]

Purpose: Mail to registrar who changed password of regular user.
Background: User management
Language: Language indicated in Registrar profile.

From: Registry
To: Registrar
Subject: Password of user exampleUserId changed / Paswoord van gebruiker exampleUserId gewijzigd / Modification mot de passe de l’utilisateur exampleUserId

Content:

--
EN
--

Dear registrar,

The password of user exampleUserId has been reset. Did you make this change yourself? Then you can ignore this e-mail.

Did someone else change the credentials of exampleUserId and he/she no longer has access to his/her account?

· login to My-Registrations with your administrator user
· go to Registrar > Users > select exampleUserId
· change password and reset 2-step

Kind regards,

DNS Belgium

DNS Belgium vzw/asbl
Ubicenter • Philipssite 5, bus 13 • 3001 Leuven
support@dnsbelgium.be
+32 16 28 49 70

--
NL
--

Beste registrar,

Het paswoord van gebruiker exampleUserId is gewijzigd. Heb je deze wijziging zelf aangevraagd? Dan kan je deze mail negeren.

Heeft iemand anders de inloggevens van gebruiker exampleUserId gewijzigd en heeft hij/zij geen toegang meer tot zijn/haar account?

· log in op My-Registrations met de administrator user
· ga naar Registrar > Users > selecteer exampleUserId
· wijzig het paswoord en reset de 2-step

Met vriendelijke groeten,

DNS Belgium

DNS Belgium vzw/asbl
Ubicenter • Philipssite 5, bus 13 • 3001 Leuven
support@dnsbelgium.be
+32 16 28 49 70

--
FR
--

Cher agent,

Le mot de passe de l’utilisateur exampleUserId a été modifié. Si c’est vous qui avez initié ce changement, vous pouvez ignorer ce mail.

Quelqu’un d’autre a-t-il modifié les données d’accès de exampleUserId et l'utilisateur n’a-t-il plus accès à son compte ?

· connectez-vous à My-Registrations utilisant votre administrator user
· allez dans Registrar > Users > sélectionnez exampleUserId
· changez le mot de passe et modifiez la 2-step verification

Bien à vous,

DNS Belgium

DNS Belgium vzw/asbl
Ubicenter • Philipssite 5, bus 13 • 3001 Leuven
support@dnsbelgium.be
+32 16 28 49 70