2-step verification of user exampleUserId reset[Link]
Purpose: Mail to registrar who reset OTP of regular user.
Background: User management
Language: Language indicated in Registrar profile.
From: Registry
To: Registrar
Subject: 2-step verification of user exampleUserId reset / 2-step verification van gebruiker exampleUserId is gewijzigd / Modification 2-step verification de l’utilisateur exampleUserId
Content:
--
EN
--
Dear registrar,
The 2-step verification of user exampleUserId has been reset. Did you make this change yourself? Then you can ignore this e-mail.
Did someone else change the 2-step verification of exampleUserId and he/she no longer has access to his/her account?
· log in to My Registrations with your administrator user
· go to Registrar > Users > select exampleUserId
· change password and reset 2-step verification
Kind regards,
DNS Belgium
DNS Belgium vzw/asbl
Ubicenter • Philipssite 5, bus 13 • 3001 Leuven
support@dnsbelgium.be
+32 16 28 49 70
--
NL
--
Beste registrar,
De 2-step verification (verificatie in twee stappen) van gebruiker exampleUserId is gewijzigd. Heb je deze wijziging zelf aangevraagd? Dan kan je deze mail negeren.
Heeft iemand anders de 2-step verification van gebruiker exampleUserId gewijzigd en heeft hij/zij geen toegang meer tot zijn/haar account?
· log in op My Registrations met de administrator user
· ga naar Registrar > Users > selecteer exampleUserId
· wijzig het paswoord en reset de 2-step verification
Met vriendelijke groeten,
DNS Belgium
DNS Belgium vzw/asbl
Ubicenter • Philipssite 5, bus 13 • 3001 Leuven
support@dnsbelgium.be
+32 16 28 49 70
--
FR
--
Cher agent,
La 2-step verification (vérification à 2 étages) de l’utilisateur exampleUserId a été modifiée. Si c’est vous qui avez initié ce changement, vous pouvez ignorer ce mail.
Quelqu’un d’autre a-t-il modifié la 2-step verification de exampleUserId et l'utilisateur n’a-t-il plus accès à son compte ?
· connectez-vous à My Registrations utilisant votre administrator user
· allez dans Registrar > Users > sélectionnez exampleUserId
· changez le mot de passe et modifiez la 2-step verification
Bien à vous,
DNS Belgium
DNS Belgium vzw/asbl
Ubicenter • Philipssite 5, bus 13 • 3001 Leuven
support@dnsbelgium.be
+32 16 28 49 70