My Registrations whitelist changed[Link]

Purpose: Mail to registrar after My Registrations whitelist change.
Language: Language indicated in Registrar profile.

From: Registry
To: Registrar
Subject: My Registrations whitelist changed / IP whitelist My registrations is gewijzigd / Modification My Registrations-whitelist

Content:

--
EN
--

Dear registrar,

Your My Registrations whitelist has been changed. Did you request this change yourself? Then you can ignore this e-mail.

Did someone else change your My Registrations whitelist? Check the new configuration to ensure your own IP addresses are configured.

· log in to My Registrations
· go to Registrar > My Registrations settings
· check all configured IP addresses and update if necessary

Do you no longer have access to My registrations? Please contact us.

Kind regards,

DNS Belgium

DNS Belgium vzw/asbl
Ubicenter • Philipssite 5, bus 13 • 3001 Leuven
support@dnsbelgium.be
+32 16 28 49 70
www.twitter.com/dnsbelgium

--
NL
--

Beste registrar,

Je IP whitelist voor My registrations is gewijzigd. Heb je deze wijziging zelf gedaan? Dan kan je deze mail negeren.

Heeft iemand anders je IP whitelist voor My registrations veranderd? Controleer dan de nieuwe configuratie zodat je zeker bent dat je eigen IP-adressen geconfigureerd zijn.

• log in op My registrations
• ga naar Registrar > My registrations settings
• check alle geconfigureerde IP-adressen en wijzig indien nodig

Kan je niet meer inloggen op My registrations? Neem contact op met ons.

Met vriendelijke groeten,

DNS Belgium

DNS Belgium vzw/asbl
Ubicenter • Philipssite 5, bus 13 • 3001 Leuven
support@dnsbelgium.be
+32 16 28 49 70
www.twitter.com/dnsbelgium

--
FR
--

Cher agent,

Votre My Registrations-whitelist a été modifiée. Si c’est vous qui avez initié ce changement, vous pouvez ignorer ce mail.

Si quelqu’un d’autre a modifié votre My Registrations-whitelist, vérifiez la nouvelle configuration afin d’être sûr que vos adresses IP sont correctement configurées.

· connectez-vous à My Registrations
· allez dans Registrar > My Registrations settings
· vérifiez toutes les adresses IP configurées et modifiez-les si nécessaire

N'avez-vous plus accès à My registrations ? Veuillez contacter support@dnsbelgium.be.

Bien à vous,

DNS Belgium

DNS Belgium vzw/asbl
Ubicenter • Philipssite 5, bus 13 • 3001 Leuven
support@dnsbelgium.be
+32 16 28 49 70
www.twitter.com/dnsbelgium